Öztorun Oto Servis Ticaret Limited Şirketi tarafından gazetemize gönderilen açıklamada şu ifadeler yer aldı: “KONU : Yaklaşık 8 gün öncesi, Seda adı ile Şikayet var sitesinden alıntı yaparak, yayımladığınız “Aracım 2 aydır serviste ve 15 gün daha veremeyeceklerini söylüyorlar. Kocaeli BMW yetkili servisi Öztorunlar aracımı 2 aydır teslim etmediler. Çok mağdur oldum, bununla ilgili tarafıma sadece 1 günlüğüne ikame araç verebileceklerini söylüyorlar. Bir onarım bitiyor, arkasından yok parça eksik, yok bir parça daha lazım diye diye 2 ay geçti. Halen daha 15 gün sonraya tamirat için gün veriyorlar” şeklinde yazıya karşı açıklamalarımız Şikayet var sitesine 01.06.2022’de gönderilmiş olup, gazetenizde yayımlanan gerçek dışı haberle ilgili açıklamalarım, aşağıda belirtilmiştir. İş bu açıklamalarımız gereği, asılsız haberin kaldırılmasına ve Yasa gereği düzeltme metninizin gazetenizde ilk haber olarak yayımlanması talebimizi iletir, aksı hallerde aleyhte yasal yollara başvurulacağını belirtiriz.
Şöyle ki;
AÇIKLAMALAR: Sayın muhatap, her ne kadar doğru isim ve soyadı ile araç plakasını KVKK gereği açıkça belirtemememize rağmen, Seda isimli kişiye ait böylesi bir aracın servisimizde hiçbir zaman olmadığını ifade ederiz. Bununla birlikte, malik ismi farklı olan ve anlatıma uygun bir otomobil servisimizde mevcut ise de bu aracın işlemlerinin uzun sürmesi, tarafımızca kontrol edilebilen bir durum değildir. Zira kaza onarımlarında, bazı sigorta şirketleri aşamalı şekilde, onarıma onay vermekte olup, onay verilmesi sırasında bu gibi gecikmeler yaşanmaktadır. Kullanıcının sigorta şirketi ile bizzat çözmesi gereken sorunları, bu yazı gereğince maalesef şirketimize yansıtmaya çalıştığını görmekteyiz. Oysa servisimizde, randevu ile araç tamirine başlanıp, aracın geldiği aynı gün tahmini bitiş suresi verilerek, en kısa surede aracın teslimi sağlanmakta olduğu, tüm BMW ve MINI araç kullanıcılarınca bilinmektedir.
Yazıda belirtilen ikame araç sağlanması konusu ise tamamen şirketimizin müşteri memnuniyeti açısından, sigorta kapsamı dışında verdiği bir hizmet olup. 26 05 22 tarihinde sabah saatlerinde ilgili kullanıcının evine ikame araç gönderilmiş ve 27 05 22 tarihi öğlen saatlerinde araç tekrar evinden alınmış, karşılığı ise ne müşteriden ve ne de sigorta şirketinden talep edilmemiştir Zıra, 1ş bu aracın sigorta poliçesinde, ikame araç klozunun mevcut olmamasından dolayı, aracın tüm tamir surecinde, ikame araç verilmesi mümkün olmamıştır. Açıklanan şekilde bahse konu aracın onarım sureci, sigortalayan şirketin onayı doğrultusunda ilerlemek zorunda olduğundan, şirketimizce farklı bir uygulama yapılamamaktadır.
Hal böyle olması nedeniyle, şirketimizin ticari itibarını lekeleyici ve karalayıcı şekilde şirketimizin isim ve markası da belirtilmek suretiyle, haber sitenizde yayımlanan yukarıda belirtilen gerçek dışı haberin, sitenizden kaldırılması ve tarafımızca yapılan açıklamaların 5651 sayılı Yasanın 9 | mdsi gereği sitenizde yayımlanmasını, aksi hallerde yazının kaldırılması ve düzeltme metnimizin yayımlanması için aleyhte yasal yollara başvurmak zorunda kalacağımızı, bu aşamada gerek yazıyı yazan ve gerekse sitenizden maddi ve manevi zararlarımızın tahsilinin talep olunacağım, saygılarımızla, önemle bildiririz.”